vineri, 27 martie 2009

„Nu vorbesc cu sotia de zece zile”

Zile negre în “Paradisul Verde”. Excentricul miliardar Cristian Ţânţăreanu pare a fi la un pas de a încheia căsnicia cu Manuela, femeia care i-a tolerat toate aventurile amoroase mai bine de 15 ani. “Este predispus să-şi demoleze familia, casa şi afacerile”, este de părere astrologul Click
!, Tina Rizea.

Pentru că până acum a avut acasă o soţie extrem de îngăduitoa-re, care i-a tot tolerat escapadele sexuale
, Cristian Ţânţăreanu (63 de ani) nu a fost nevoit să-şi înfrâneze gesturile libertine şi vocabularul colorat.

Iată că doamna tolerantă a pus piciorul în prag şi i-a dat soţului o veste-bombă: vrea să divorţeze. Decizia nu a venit din senin, ultima vacanţă erotică pe care Ţânţăreanu a petrecut-o în Albania fiind picătura care a umplut paharul.

“Pe mine m-a prins cu nişte treburi, am aflat şi eu despre ea alte treburi şi asta a fost”, a declarat miliardarul la “Poveştiri adevărate”. Cea care a înfierbântat atât de tare spiritele în sânul familiei din “Paradisul Verde” e Elena Matei, o jună cântăreaţă, care seamănă leit cu Marilyn Monroe şi cu care Ţânţăreanu şi-a făcut de cap câteva zile în Albania.

“Domnule, am şi eu o vârstă, trebuie să-mi trăiesc viaţa”, şi-a motivat omul de afaceri
ultima aventură. “Nu mai vorbesc de zece zile cu soţia mea. E adevărat că avem un conflict”, a mai spus el. Invitat luni seara la emisiunea “Happy Hour” de la PRO TV, Ţânţăreanu şi-a schimbat atitudinea şi nu părea foarte convins că va ajunge cu soţia la tribunal, versiune acceptată şi de prietenii apropiaţi ai cuplului, care cred că apele se vor linişti la Corbeanca.

“Cred că până la urmă trebuie să divorţăm. Nu am vorbit cu un avocat, o să caut acum după emisiune”, a declarat miliardarul, senin. În tot acest timp, Manuela Ţânţăreanu s-a abţinut să facă orice comentariu.

Averea e pe numele soţiei

Într-un interviu difuzat aseară de PRO TV, Manuela şi Cristian au vorbit despre divorţ ca despre o glumă. “Asta e a patra oară când spun ba că ea mă lasă, ba că eu am lăsat-o”, a spus milionarul din Corbeanca.

“Oricum, eu de mult mă gândeam că decât una de 54, mai bine trei de 18”, a mai spus Cristian Ţânţăreanu. “Aşa e Cristi”, a completat Manuela Ţânţăreanu, adăugând că, oricum, toată averea este pe numele ei.

"Ţânţăreanu îşi doreşte o parteneră nouă"

“Cristian Ţânţăreanu este o fire veselă, îi plac petrecerile, iar acestea trebuie să se ţină lanţ. Îi place anturajul de calitate, cât mai variat. Este un mare admirator al femeilor frumoase şi mai tinere. Este un om onest, darnic. Are predilecţie la blonde, îi place fenomenul artistic legat de anturajul feminin. Soţia sa actuală, doamna Manuela Ţânţăreanu, este un alt gen de om. Este mai liniştită, în privinţa noului, cel puţin. I-a acordat o mare libertate soţului său. Domnul Ţânţăreanu îşi doreşte să petreacă în ţinuturi cât mai exotice, cu persoane tinere. Are multă energie
de consumat. Noul este tot ce îşi doreşte acum domnul Ţânţăreanu. Soţia sa ţine la familie. Poate că celebrul mi-liardar se află într-o idilă sublimă, care îi aminteşte de tinereţe, poate... Adevărul este că domnul Ţânţăreanu a ales! El îşi doreşte o nouă parteneră de viaţă”.

"Îşi demolează familia"

Cristian Ţânţăreanu, marele magnat al aface-rilor imobiliare din România, are Soarele în Berbec şi Luna în Săgetător (s-a născut pe 14 aprilie 1944). Dominat de energia astrală a celor cinci planete din semne de foc, nu are răbdare, este foarte senzual şi gata întotdeauna pentru o nouă aventură.

Optimist, exuberant şi foarte sensibil, perfecţionist şi parolist, a avut şi va avea întreaga viaţă o “carieră” amoroasă secretă. Cea mai mare pasiune se referă însă la călătorii. În viitorul apropiat, este posibil să-şi “demoleze” propria familie şi să renunţe la casa şi afacerile sale. În astrogramă, apar doar două căsnicii şi doi copii.