sâmbătă, 19 septembrie 2009

Miu: "Steaua are nevoie de mine"

Pentru Iulian Miu, suspendarea pana la finele contractului primita vineri din partea conducerii Stelei pare sa nu fi avut nici un efect. Fundasul se antreneaza in continuare cu echipa de tineret, iar atitudinea pe care o afiseaza nu este deloc a unui om plin de griji. "Eu suspendat? Cine a zis? Eu nu stiu nimic de asta. Dupa cinci zile in care am avut probleme medicale am revenit la antrenamente. Ma pregatesc si pot juca si duminica impotriva Farului. Eu zic ca Steaua are nevoie de mine, s-a vazut si la Arad. UTA a marcat doua goluri si inca mai putea sa dea. Eu sunt gata sa joc din nou pentru Steaua", a spus, la finalul antrenamentului de ieri, Miu. Internationalul roman nu a parut afectat nici de absenta sa de pe lista selectionerului Anghel Iordanescu pentru intalnirea de astazi cu Croatia: "E doar un meci amical. In iarna am sa semnez cu o alta echipa si la anul, impotriva Danemarcei, sunt pe teren din nou". Lui Piturca ii e greu sa se mai gandeasca la titlu Tehnicianul Stelei a refuzat ieri sa ia in calcul posibilitatea de a-l readuce pe Miu de la tineret, desi e clar pentru toata lumea ca echipa sa are mari probleme in defensiva. "Cazul Miu este inchis definitiv. Nu ma mai intereseaza absolut deloc", a spus Piti. Vorbind despre situatia Stelei din momentul de fata, antrenorul a admis ca echipa traverseaza o perioada dificila: "Imi e greu sa ma gandesc acum la titlu. Rapid a luat un avantaj mare, dar pana la sfarsit se pot intampla multe. Poate ca si ei vor avea o perioada slaba, ca asta prin care trecem noi. Noi avem jucatori valorosi, dar nu e suficient. Mai trebuie ca ei sa si demonstreze asta pe teren". Pentru infrangerea de la Arad, jucatorii stelisti nu vor fi amendati, insa la finele turului conducerea va face o analiza a rezultatelor si atunci ar putea da unele sanctiuni. Nu se ia insa in calcul rezilierea contractelor unora dintre ei.