miercuri, 6 februarie 2008

Astra pariuri Sportive

Antrenorul Rapidului, Mircea Rednic, a declarat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa ca nu il intereseaza ceea ce afirma rivalele la titlu, el dorind sa castige toate meciurile pana la finalul sezonului pentru a cuceri titlul.

"Eu vreau sa fim lasati sa ne pregatim, nu ma intereseaza ce se vorbeste in jur. Daca noi vom invinge in toate partidele pana la final, vom fi campioni. Asta si urmarim." a declarat Rednic. "Urmeaza cel mai important turneu acum, cel in care jucatorii trebuie sa ma convinga ca au loc in echipa. Pana acum am pus accent pe pregatirea fizica, dar acum vom contura echipa, voi vedea pe cine ma bazez. Depinde doar de baieti acum sa arate ce pot" a afirmat tehnicianul.

Tehnicianul nu s-a sfiit sa critice si convocarile facute de selectionerul Victor Piturca la echipa nationala pentru meciul amical cu Israel, considerand anormala situatia in care echipa sa, clasata pe locul 2 in prima liga, are doar un singur jucator in lot.

"Normal că mă doare că n-am mai mulţi jucători la lot, pentru că 3-4 sigur ar fi meritat. Poate vor fi, cine ştie? Nu e normal ca Rapid să aibă numai un singur jucător la echipa naţională! Poate ar fi meritat şi Lazăr", a spus Rednic.

Rednic a tinut sa lamureasca apoi si situatia jucatorilor care nu se mai regasesc in planul sau pentru Rapid. "Trebuie sa vorbesc si cu Ionut Stancu, el nu a avut evolutii convingatoare. Eu nu am nevoie de jucatori doar ca sa stea in lot, trebuie sa ma bazez pe ei. Asa am decis si in cazul lui Buga, am urmarit evolutiile sale, chiar si atitudinea sa si am luat o hotarare, care cred ca e cea mai buna. E responsabilitatea mea, mi-o asum" a spus antrenorul, care a mentionat ca si brazilianul Tamandare si-a reziliat contractul.

Rednic a mai vorbit si despre achizitiile rapidiste, dar si despre faptul ca vor mai veni jucatori la giulesteni. "Despotovic este valoros, are calitati, dar trebuie sa se adapteze intai la echipa. Pancu are potential de lider, il vad schimbat, este mult mai ambitios. Vestiarul si clubul aveau nevoie de el, sper sa realizeze ca e un moment important si pentru el. Noi mai vrem jucatori si cred ca ii vom aduce. Suntem în discuţii avansate, am făcut oferte pentru ei şi am primit acordul. Rămâne acum să discutăm contractele celor doi. Unul dintre ei este portughez. Iar al doilea nu e brazilian, nu e Elton şi nici Tibi Bălan. Nouă ne trebuie ca posturi un mijlocaş dreapta, un vârf împins şi un fundaş stânga", a spus Rednic.

În ceea ce priveşte anunţul de retragere din fotbal al acţionarului majoritar George Copos, Mircea Rednic a afirmat: "Eu zic că rămâne la Rapid, nu e momentul să plece de la Rapid. Mi-a zis că în ultimele cinci zile o să fie în Cipru cu noi".